Klacht: Niks ontvangen

op 26 mei 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had iets besteld en ik kreeg steeds een mailtje dat het er zou zijn. Maar ik heb hem nog steeds niet.

Gewenste Oplossing:

als ik mijn pakketje krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 26 mei 2016 om 23:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Heer Turkdogan

Bestellingen die met de voordeligste verzendmethode (Super Saver)worden besteld, hebben een verzendduur van tot 20 Werkdagen (4-5 weken). Dit wordt duidelijk vermeldt bij de bestelling. De automatische mededeling van ontvangst gaat er helaas te vroeg uit soms. De tracking nummers zijn slechts registratienummers die niet altijd gevolgd kunnen worden. Deze pakketjes worden met normale brief-luchtpost verzonden.
Heeft u nog even geduld. Uw bestelling zal de komende week arriveren

Mvrgr.

Klantenservice Miniinthebox

Alle klachten die gemeld zijn door beriiwann