Klacht: Niks geleverd

op 23 september 2016 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb onlangs een pakket besteld uit het buitenland. Deze kwam op 20 september in het GLS depot in Utrecht aan, en diezelfde dag verliet hij die plek ook weer. Het pakket is nu nog steeds onderweg, maar waarheen weet ik niet. De voorspelde leverdatum was 22 september. Dus ben ik die dag de hele dag thuis gebleven om het pakket in ontvangst te nemen. Geen GLS gezien, en ook geen briefje of iets. Nu, 23 september, is er nog steeds niks geleverd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer mijn pakket zonder beschadigingen toch geleverd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

General Logistics Systems (GLS)

Heeft op 26 september 2016 om 11:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door remcod