Klacht: Niks besteld maar toch pakketje ontvangen

op 01 december 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

PAS OP met deze site!!

Zelfs alleen aanmelden bij hun, krijg je uit het niks een pakketje binnen waar je niet om heb gevraagd..
Reageer je netjes in de mail, van vindt dit heel vreemd maar heb niks besteld bij jullie .. Krijg je een mail terug, u bericht is aangekomen we reageren zo spoedig mogelijk terug..
Het paketje
Waar ik niet om heb gevraagd netjes aangetekend retour verzonden ..
Ik nog een mail naar hun toegestuurd van heb het pakketje terug gestuurd.. Met foto’s van het pakketje en de bonnetjes.. Zodat ze het pakketje kunnen volgen..

Krijg ik een factuur binnen u heeft te laat betaald u moet 74 nog wat betalen ..
Ik weer een mail terug gestuurd..
Krijg ik een mail terug u heeft te laat betaald nu moet ik 84 euro betalen..
Heel leuk dit!! NOT!!
Dus ik heb maar 84 euro naar hun overgemaakt omdat ik geen problemen wil.. Of laat me zeggen dat het bedrag niet nog hoger wordt..
Ik heb geen product..!! Want is retour naar hun
En ik ben 84 euro lichter !!
En ik ben niet de enige met deze klacht..
Er zijn meerdere mensen met deze klachten !!
Ik probeer hun telefoon nummer te zoeken op Google maar niks te vinden..
Vindt dit schandalig en dan ben ik nog netjes !!!

Als ik mijn geld terug krijg

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Reactie van de melder van de klacht Priscillakeijmel

1 week geleden - Wel iets gehoord.. Maar niet duidelijk geweest met een oplossing.. Ben ook niet opgebeld waar ik om vroeg.. Ik heb maar 2 mailtjes ontvangen en daarna was het weer stil

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Priscillakeijmel