Klacht: Niks besteld.

op 28 januari 2018 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Je komt een advertentie van ze tegen op fb.
Denkt oh goedkoop!
Vul je gegevens in en uiteindelijk zag ik de echte prijzen, toen dacht ik nee laat maar zitten.
En vandaag een heel pakket van die zakjes gekregen en of ik even 80 euro wil betalen.
Heb het gelijk terug gestuurd!

Gewenste Oplossing:

Als dit nooit meer voor komt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 15 februari 2018 om 15:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hello Annick,

We are sorry that you do not agree with the placement of this order. We do not send unsolicited shipments and it is not possible to place an order without accepting the terms. You have to press the Order button in the order process, before an order is confirmed and processed. The impact of pressing this button is explained upfront. The explanation also refers to our Terms and Conditions.

In the selection page, you can select different quantities, which show the price per mask. As you selected the option to receive 30 masks and then pressed the Order Now button, the order for 30 masks was shipped.

For each order, a confirmation email is sent within 30 minutes, which allows you to cancel your order.

We have noted that you have sent the goods back to us and paused the invoice for 14 days.

Alle klachten die gemeld zijn door Annickdejongh