Klacht: niks afgeleverd

liedjee op 17 juni 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 17 juni 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste , Wat vervelend dat er voor niets iemand heeft gewacht. Volgens onze gegevens is de zending op maandag voor de vierde keer aangeboden geweest en is de zending daarna retour gegaan. Helaas kan ik er niet voor zorgen dat...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 17 juni 2015

Een klant van DHL heeft een klacht ingediend omdat er een kaartje in de bus zat met de mededeling dat een pakketje tussen 11 en 15 uur zou worden afgeleverd, waarvoor iemand speciaal thuis was gebleven. Ondanks eerdere mislukte afleverpogingen, kwam de bezorger op de afgesproken dag niet opdagen, terwijl er op het kaartje stond dat het pakket niet retour zou gaan.

Mijn Klacht:

had kaartje in de bus dat gisteren tussen 11-15 uur pakketje afgeleverd zou worden (moest betaald worden) en iemand geregeld die thuis was die tijd (iedereen werkt hier !!) en komt er niemand opdagen
was 3de kaartje maar er stond op afleveren de 16 juni dus niet dat het pakkertje retour zou gaan o.i,d.

Gewenste Oplossing:

weten wanneer ze komen !! en snel

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 juni 2015 om 10:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste ,

Wat vervelend dat er voor niets iemand heeft gewacht. Volgens onze gegevens is de zending op maandag voor de vierde keer aangeboden geweest en is de zending daarna retour gegaan.

Helaas kan ik er niet voor zorgen dat het pakket nu alsnog wordt aangeboden, omdat de zending niet langer in bezit van DHL is. Ik adviseer u dan ook om contact op te nemen met de verzender van het pakket en te verzoeken om het pakket opnieuw te laten versturen.

Mijn excuses dat het zo gelopen is en dat het niet gelukt is om de zending af te leveren.

Met vriendelijke groet,

Desiree
Customer Service Advisor

Alle klachten die gemeld zijn door liedjee
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM