Mijn Klacht:
had kaartje in de bus dat gisteren tussen 11-15 uur pakketje afgeleverd zou worden (moest betaald worden) en iemand geregeld die thuis was die tijd (iedereen werkt hier !!) en komt er niemand opdagen
was 3de kaartje maar er stond op afleveren de 16 juni dus niet dat het pakkertje retour zou gaan o.i,d.
Gewenste Oplossing:
weten wanneer ze komen !! en snel

