Klacht: NIKS AAN GEBEURD

op 27 april 2017 over Aldi in de categorie Supermarkten

Geachte,

Ik had mijn elektrische fiets 5 weken geleden bij jullie terug binnen geleverd omdat ik enkele probleempjes had, zeker met het rijden zelf.
NU, na eindelijk meer dan 4 weken gewacht te hebben heb ik terug contact met jullie gezocht en hebben ze mijn fiets eindelijk dinsdag terug gebracht. Gisteren wou ik hem terug testen en moest spijtig genoeg vaststellen dat de batterij nog steeds niet werkt naar behoren. Na een kort ritje kreeg de fiets weer géén stroom meer waardoor ik WEERAL te voet naar huis kon. De fietsbel en de voorband waren wel hersteld maar voor de rest is er aan die fiets NIKS GEBEURD.
Nu MOET ik weerom 2 weken wachten tot er iemand die fiets HOPELIJK ??? komt herstellen hebben ze me gisteren aan de telefoon gezegd. Van “Service” gesproken.
Hopelijk komt er nu een deftige oplossing.
Ik ben een zeer teleurgestelde klant.

Met beleefde groeten,

Gie Van Kerckhove.

Ik zal tevreden zijn als de fiets terug naar behoren werkt en ik in het vervolg sneller en beter wordt geholpen, zeker ook aan de telefoon.
Danku.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gievankerckhove@hotmail.com