Klacht: nikls besteld, wel een aanmaning ontvangen

op 14 juni 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

wat een belachelijk bedrijf. nooit iets besteld, alleen gekeken op de link via Facebook en dan krijg je opeens een aanmaning. Dat gaat niet gebeuren die onzin!

Niet, kijken betekent niet bemeteen betalen en al helemaal niet in dit geval. Wat een waardeloos bedrijf!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 24 juni 2017 om 18:50 geantwoord

Beste Mireille,

We vinden het vervelend om te horen dat er onenigheid is ontstaan over de bestelling.

Hieronder treft u een samenvatting van het proces wanneer u een bestelling plaatst via een van onze actiepagina's.

1. De eerste pagina bevat alle informatie over het product zelf en een formulier waarin u uw persoonlijke gegevens kunt invullen.
2. Zodra u uw naam, adres, postcode en plaats heeft ingevuld en verder gaat door op de knop te drukken, vraagt de site in een nieuw venster naar uw e-mail adres.
3. Het volgende scherm bevat de verschilende aanbiedingen. U kunt kiezen uit verschillende hoeveelheden en de prijs per stuk wordt hier vermeld.
4. Zodra u een keuze heeft gemaakt en op de knop drukt om verder te gaan, zal het systeem bepalen of deze producten nog op voorraad zijn en wat de verzendkosten bedragen.
5. U zult nu een aanbod krijgen voor de hoeveelheid producten die u heeft geselecteerd. De totale prijs, inclusief alle kosten, worden in dit scherm aangegeven. Tevens wordt u gevraagd of u akkoord gaat met de koop- en leveringsvoorwaarden. Als u de prijs en de voorwaarden accepteert, dan kunt u op de knop drukken om verder te gaan.
6. Wanneer u op deze knop heeft gedrukt, zal een bestelling worden aangemaakt. U heeft nu de optie om extra producten toe te voegen aan uw product, maar dit is niet verplicht.
7. U krijgt nu de optie om de betaling vooraf te betalen met Creditcard, iDEAL of PayPal. Hiermee bespaart u de 4,95 euro factuurkosten. Als u niet vooraf betaalt, dan zal de bestelling per factuur voor betaling na levering verstuurd worden.

Er is verder een bevestigingsemail verstuurd naar het door u opgegeven email adres. In deze email vindt u een link naar onze klantenportaal waarin u zelf de bestelling kunt annuleren of contact met ons kunt opnemen.

Stuur s.v.p. een e-mail naar mail@luxstyle.nl voor de retourinstructies of meld u aan tot het klantenportaal.

Heeft op 27 juli 2017 om 11:24 geantwoord

Nogmaals!!! ik heb nooit iets besteld en ontvangen!!!

Luxstule stuurt onterecht aanmaningen en dreigt met een INCASSOTRAJECT EN GERECHTSDEURWAARDER

Een aankoop inclusief bevestiging van betaling met doorlooptraject naar de betaling per bank is iets geheel anders dan via Facebook een website bekijken en artikelen bekijken, alleen vanwege interesse door een advertentie.

Ik heb via Facebook een advertentie van LuxStyle bekeken en vervolgens ben ik via een link doorgestuurd naar de website. Daar heb ik artikelen bekeken, maar ik heb NOOIT iets bevestigd en ontvangen !!!!!! Bevestiging van een order zou ik nooit doen voor zo een duur product. Vond het een belachelijke prijs |(wat natuurlijk niet in de advertentie verteld werd) en heb toen de website verlaten.

Ik vind dit een schofterige en schandalige manier om aan geld te komen.

Heb meerdere malen contact met het bedrijf gezocht na een onterechte herinnering en daar hoor ik niks op en dan krijg je vervolgens een aankondiging voor een incassotraject.

Te schandalig voor woorden dit!

Alle klachten die gemeld zijn door MireilleKlabbers