Klacht: Nike schoenen

op 26 juli 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Hallo
Ik heb op 15 juni Nike schoenen besteld zwart
Van 140 euro
Nu heb ik al een hele bar5 aan de zijkant van mijn schoenen en dat vindt ik niet normaal voor schoenen met zoon prijskaartje
Heb thuis anderen Nike schoenen die zijn al 2 jaar oud en daar is niks mee en die koste maar 50 euro

Groet Sharon

Voor dat geld verwacht ik toch dat jullie met een oplossing komen want dit is niet normaal zijn nog geen half jaar oud

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 27 juli 2017 om 14:07 geantwoord

27-Jul-2017 Mevrouw Theunissen per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Heeft op 01 augustus 2017 om 09:53 geantwoord

Een hele slechte service!

Bericht van

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Theunissen, Bedankt voor uw reactie. Het is spijtig te horen dat uw niet tevreden bent. Zou u zo vriendelijk willen zijn om te reageren om de email die u heeft ontvangen van Ingenico, zodat wij u eventueel verder kunnen helpen? Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments.

Alle klachten die gemeld zijn door Sharonshelsey2