Klacht: Nike

op 13 augustus 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Ik had op de nike site kleren gekocht werd ik door verwezen naarmijn ing betalings scherm heb ik betaald maar niets ontvangen qua bevestings brief ik ben razend dat zo groot bedrijf als nike samen werkt met oplichters ik eis mijn geld terug want dit slaat werkelijk alles als ik dit had geweten toen ik
NL14RABO0155503219 Googlede had ik nooit besteld MENSEN NIET BIJ DE NIKE STORE BESTELLEN

Mijn geld terug dan pas schaam je diep NIKE

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 14 augustus 2017 om 14:00 geantwoord

14-Aug-2017 De heer Murray per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Cktheone