Klacht: Nieuwe xbox360s kinnect gekocht en kapot na 2x spelen.

op 30 juni 2017 over Intertoys in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Heb een xbox 360 slim 250gb kinnect special pakket gekocht bij intertoys in eibergen. In de aanbiedingen vab 199,99 voor 49,99,- incl een jaar garantie!!! Mooi deal dacht ik zo!!!

Niet dus 2x spel opgespeeld en speel niks meer af gaat nu zelfs niet meer normaal aan.
heb deze gekocht in (mei 2017!!) Terug gegaan naar de winkel, zeggen niks voor me te kunnen doen en dat ze mn geld niet terug geven ! en zal dan microsoft moet bellen. Wil mn geld ook niet terug heb garantie op de console dus wil gewoon mn console terug!!

Hierop microsoft gebeld voor een afspraak naam en serie nummer doorgegeven krijg ik te horen dat de winkel mij een 2de handse console heeft verkocht zonder mede weten! En kan dus mijn xbox niet laten maken!

Hierop intertoys terug gebeld! en wordt je afgescheept met kom maar naar de winkel en dan krijg je je geld terug!!! Hoezo nu wel dan ?? Dus nu maakt de winkel een fout en kan mn geld terug krijgen terwijl ik garantie hoor te hebben op mn console. Nu kan ik dus weer naar huis met niks ?? Krijg zelfs geen vervangende console aangeboden mooi geregeld zo ofniej ??

Ik zou graag weer een console!! terug willen hebben!
Als de garantie erop had gezeten had ik ook nog steeds een console gehad. maar nu de winkel in eibergen mij een 2de handse verkoopt heb ik niks. en kunnen mij geen vervangende xbox360 aanbieden omdat ze die niet meer hebben daar kan ik niks aan doen met garantie had ik een console gehad graag zou ik hier eennpassende oplossing voor willen bij voorbaat dank

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intertoys

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intertoys nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Beatboy