Klacht: Nieuwe wasmachine defect

op 16 juli 2012 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Dec. 2011 nieuwe wasmachine geleverd. In het begin al kuren (storingen, programma’s willekeurig afwerken). Maar even aangezien, misschien “nieuwigheid”. Uiteindelijk in mei toch maar contact gezocht met CE Repair (service afdeling via Neckermann). Deze uitermate slecht bereikbaar. Met tussenkomst van Neckermann, eindelijk contact met CE en deze stelde telefonisch vast dat het “de pomp” betrof. Deze is besteld en toen deze binnen was een afspraak in juni. Uiteraard (?) of helaas was het niet de pomp. Moest er weer een nieuwe afspraak gemaakt worden, das nogal moeilijk want je mag kiezen uit een paar dagen die de firma uitkomt. Aangezien ik ALTIJD doordeweeks werk en niemand in de buurt heb die kan opendoen moet ik daar WEDEROM een dag vrij voor nemen. Maar gelukkig, in augustus heb ik een week vrij, dus snel bellen voor een afspraak… Doorverwezen van Enkhuizen (waar ik steeds contact mee had) naar Dordrecht. En jawel: nee meneer, u bent onbekend, geen klacht, geen adres… Ja doei, was wel weer bij de badkuip en stomerij. Maar het “goede” : 3 jaar garantie, dus we hebben nog even. En Neckermann is vast de partij met de langste adem šŸ™ ADVIES beter iets meer betalen en dan wel service (en kunnen wassen).
Zojuist gebeld (dit werkt dus wel) maar geen oplossing. CE repair had de reparatie/klacht op afgehandeld want ze hoorde niks meer (3 weken)…
Nu verzoekt neckermann mij om een nieuwe reparatie procedure op te starten. Lekker klantvriendelijk ook… NOT!

HELEMAAL NIET OPGELOST!!!!!!
wederom defect, “mag” weer nieuw verzoek indienen tot reparatie
Eindeloos en nog steeds niet wassen (al 2 1/2 maand!!!)

Werkende machine, evt. omruilen, bent het beu (wachten en afspraken maken, bellen en mailen)

HELEMAAL NIET OPGELOST!!!!!!
wederom defect, \"mag\" weer nieuw verzoek indienen tot reparatie
Eindeloos en nog steeds niet wassen (al 2 1/2 maand!!!)

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door neckermann.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat neckermann.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

neckermann.com

Heeft op 17 juli 2012 om 15:00 geantwoord

Best gbot,

We hebben zojuist telefonisch contact met je gehad en je geïnformeerd over de te ondernemen actie om de klacht op je wasmachine af te laten handelen.
Mocht je toch nog vragen hebben, neem dan contact met ons op.

Françoise,
Webcare team,
neckermann.com

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van neckermann.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door gbot