Klacht: Nieuwe tickets moeten kopen, koffer kapot, spullen beschadigd en gestolen.

op 10 juli 2016 over Pegasus Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Door te lang in de rij te moeten wachten bij paspoort controle omdat er maar 1 loket open was hebben we onze vlucht gemist op 2 minuten na van istanbul saw naar amsterdam. Niemand kon ons helpen en werden van de kast naar de muur gestuurd. Na veel vragen heen en weer kwam er eindelijk iemand die er met onze paspoorten en tickets vandoor ging. Het duurde erg lang en zodra ik het personeel vroeg waar de meneer naartoe was sprak en verstond geen een personeels lid opeens geen engels meer. We stonden machteloos. Na lang wachten kwam de meneer eindelijk terug en moesten we nieuwe tickets kopen. Onze koffers waren al weg en konden we op schiphol dus ook nergens meer vinden. Pegasus garandeerde ons dat het geregeld was met schiphol dat we daar onze koffers konde ophalen. Ook een leugen, deze waren kwijt en schiphol wist nergens van. Eenmaal de koffers terug was er een koffer open gebroken. Schoenen van mijn partner kapot gemaakt en een slof sigaretten eruit gestolen. Nergens een brief van de douane wat er gedaan is en waarom. Na meerdere keren bellen met pegasus en schiphol ben ik niets wijzer geworden alleen geld lichter en kapotte spullen.

Vergoeding van de opnieuw gekochte vliegtickets, schoenen en slof marlboro sigaretten. Ook is het erg prettig dat het personeel je in alle tijden helpt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pegasus Airlines

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pegasus Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tanita van Cappellen