Klacht: nieuwe telefoon kapot en 2 maanden later nog niet gerepareerd

op 03 juli 2017 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

op 16 maart 2017 heb ik in de telfort winkel te den bosch een 2 jarig abonnement afgesloten met inbegrip van een nieuwe samsung galaxy j 5
echter al na een paar dagen viel tijdens telefoongesprekken het geluid weg en de verbinding werd dan verbroken.
Omdat ik ondernemer ben en met mijn zakelijke contacten een goede verbinding nodig heb ben ik naar de winkel in den bosch terug gegaan
daar zeiden ze eerst dat ik maar moest opschrijven wanneer en hoelang de verbinding wegviel en over een paar dagen dan terug moest komen.
ik woon in Megen en den bosch is voor mij 80 km heen en terug rijden maar tocch ben ik ongeveer 7 keer terug naar den bosch gereden omdat het probleem steeds niet werd opgelost.
een keer hebben ze hem voor reparatie opgestuurt en nadat ik hem terug kreeg hadden ze hem naar de fabrieksinstellingen gereset maar het probleem was dus nog steeds aanwezig.
ze hebben hem op 2 en op 15 mei teruggenomen en ook naar dynafix gestuurd dit alles zonder sucses het is nu 3 juni en ik heb geen idee hoe het verder moet .
ik kan mijn zakelijke contacten vaak niet horen en zei mij niet maar soms denken ze dat ik zelf ogehangen heb wat ik zeer betreur.graag een definitieve oplossing voor deze zaak

ik ben tevreden als ik simpelweg een nieuwe telefoon krijg want na alles wat er geprobeerd is door telfort in de winkel en bij dynafix is het voor mij wel duidelijk dat er een fabrieksfout in deze telefoon zit.
ik denk dat ik onderhand na dit alles wel een telefoon verdien die degelijk werkt namelijk goed kunnen telefoneren

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Reactie van de melder van de klacht harten2

4 maanden geleden - ik heb tot mijn grote verbazing het bericht van telfort gelezen dat zij mijn klacht op geen enkele wijze wensen te behandelen. vooral omdat ik al een thuis abonnement van hun heb en dus nu sinds maart ook nog een mobiel abonnement terwijl ik niet fatsoenlijk kan bellen omdat de verbinding gewoonweg weg valt ook bij belangrijke zakelijke contacten die ik nodig heb voor mijn bedrijf ik ben van mening dat telfort hun besluit moeten herzien over het afwijzen van enige service te bieden in mijn situatie anders denk ik er hard over om over te stappen naar een andere provider die de klanten wel de nodige service biedt en als telfort mijn klacht blijft afwijzen zal ik dat heel snel gaan doen en denk ik erover om hiermee naar de pers te stappen. ik vind dit een schandalige situatie en dat voor een goede klant als ik

Reactie van de melder van de klacht harten2

4 maanden geleden - zie hierboven

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door harten2