Klacht: nieuwe stofzuiger valt uit

op 01 april 2013 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Recent stofzuiger gekocht bij BCC te Deventer.
Vandaag voor de 2 e keer terug bij BCC geweest nu eindelijk sturen ze de stofzuiger op alleen krijg geen leen stofzuiger en kan nu 14 dagen niet stofzuigen vindt dit geen service.
Ze zeggen dat je de stofzuiger niet mag gebruiken als je een gaatje in de muur boort en dit opzuigt.
Stofzuiger van mijn moeder ( zelde merk en type) heeft daar geen problemen mee ook niet met kachel gruis, schoonmaken en is weer als nieuw.

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk een nieuwe stofzuiger

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb BCC een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van BCC

7 jaren geleden - Klant gesproken, uitleg gegeven over de stofzuiger, dat we niet voor ieder product een leenapparaat hebben. Klant had inmiddels een leenstofzuiger via iemand anders geregeld.

BCC

Heeft op 05 april 2013 om 16:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

BCC elektro-speciaalzaken reageerde op april 5th, 2013 at 15:25

Klant gesproken, uitleg gegeven over de stofzuiger, dat we niet voor ieder product een leenapparaat hebben. Klant had inmiddels een leenstofzuiger via iemand anders geregeld.

Alle klachten die gemeld zijn door dejongh