Klacht: Nieuwe spoorregeling

JKLE op 12 december 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Treinen zijn korter wat voor overlast zorgt. Door drukte (Amsterdam CS) is de verkorte aansluitingstijd niet meer te halen. De volgende trein had vertraging maar viel uit, net als andere treinen, zonder dat de reden bekend was bij het perronpersoneel. Hierdoor duurde de reis van normaal 35 minuten nu ruim een uur langer. Lang leve de nieuwe spoorregeling (maar niet heus).

Gewenste Oplossing:

Langere treinen (de treinen waren véél te vol terwijl bekend is dat dit een erg druk traject is. Dan moet je de treinen niet korter maken met nog minder zit en staanplaats), betere doorgaande aansluiting (ook qua keuze perron), betere informatie (ook richting NS personeel) over uitvallen of het überhaupt komen van een trein.
Een vergoeding voor de vertraging?

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 20 januari 2017 om 11:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Kleverlaan,

Hartelijk dank voor uw reactie welke wij op 12 december 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording. U ontvangt dit antwoord zowel via Klacht.nl als ook van de Klantenservice van NS. Wilt u reageren of vragen wij om iets naar ons op te sturen? Dan kan dat door de e-mail welke u van NS zelf krijgt, te beantwoorden.

Graag reageer ik op uw klacht over de nieuwe dienstregeling. Ik vind het vervelend te lezen dat deze niet aan uw wensen voldoet. Mijn excuses hiervoor.

Helaas heb ik uw klacht niet kunnen registreren doordat er geen specifieke informatie als een datum en traject en tijdstip in staat. Wilt u dat wij hier een officiële melding van maken dan mag u deze gegevens nog even aan ons door geven.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door