Klacht: Nieuwe landingspagina’s in CMS leveren geen prospects op

op 25 juli 2017 over MKB Online Adviseurs in de categorie Adviesbureau

In maart 2017 heb ik me laten overhalen tot het aangaan van een contract per 1 mei 2017, ik zou vijf landingspaginas krijgen die gekoppeld zouden worden aan mijn oude website die niet vindbaar was in Google en ik zou gegarandeerd meer bezoekers op mijn website krijgen.

Gisteren weer een klacht ingediend per e-mail dat ik helemaal geen prospects binnenkrijg per telefoon of per e-mail. Nog geen reactie ontvangen. Sites zouden enkele weken geleden op mijn verzoek per e-mail nog verder geoptimaliseerd worden na toezending van een prestatie rapport van Google. Verder niets meer gehoord.

Volgens de verkoper zou ik snel minimaal 3 tot 5 telefoontjes of mailtjes van prospects per maand krijgen. Inmiddels zijn we ruim een maand verder en nog steeds geen reacties van prospects gehad ondanks een dubbele indexering in Google. Mijn nieuwe sites zouden een toppositie in Google krijgen, was me beloofd daar blijkt niets van. In ieder geval niet op zoekwoorden die bij mijn diensten passen waar veel op gezocht wordt in de regio.

Ik wil graag het contract met een looptijd van 36 maanden liefst z.s.m. opzeggen na de minimale looptijd van 3 maanden, heb geen vertrouwen meer in het bedrijf dat ik nog prospects ga krijgen.

Telefonisch overleg over de ontstane situatie om mijn klachten te kunnen bespreken.

Ik ben gebeld door MKB Online Adviseurs en mijn klachten zijn uitgebreid besproken. In redelijkheid is mij een passende oplossing geboden. Ik wens het bedrijf verder alle goeds toe.

Alle klachten die gemeld zijn door miskoop11