Klacht: Nieuwe klant misgelopen

op 24 juni 2021 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik was voornemens om een sim-only abonnement bij deze partij af te sluiten, dit heb ik uiteindelijk ook online geprobeerd en vervolgens per telefoon ook daadwerkelijk afgesloten. Uiteindelijk heb ik de bestelling ook snel geannuleerd. Hieronder mijn eerste ervaring:

Online abo afsluiten lijkt goed te gaan totdat er 1 cent van mijn rekening moet worden afgeschreven, er is storing in de backend van Tele2 en de betaling is niet mogelijk.
Vervolgens bel ik om het op te lossen en telefonisch het abo afgesloten.
Na 1 uur kom ik erachter dat er 2 (exact dezelfde )abonnementen zijn afgesloten (telefonisch) , dat is wel vreemd dus ik weer bellen, oh ja sorry foutje inderdaad 2 abo’s afgesloten we annuleren er 1. Oke top en bedankt. Toen ik begreep dat er van mij verwacht werd dat ik een hele dag op een simkaart ga zitten wachten was ik het al aardig zat. Toen de keuze voor weekendbezorging mij circa 10 euro extra zou gaan kosten besloten niet met Tele2 verder te gaan. Alles geannuleerd.

Als de simkaart gewoon in de brievenbus gaat zoals het hoort, onzin om dit met pakketbezorging te doen. Legitimeren kan ook online (Tinka) en het bekijken van een legitimatie door een bezorger is niet meer van deze tijd!!
Helaas was dit een zeer slechte ervaring, jammer.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bsale