Klacht: nieuwe klacht roompot

op 12 januari 2014 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Enige tijd geleden hebben wij een klacht ingediend over een borginhouding van roompot. Dit was naar aanleiding van onze vakantie in oktober 2013. Deze was naar ons idee niet terecht omdat wij foto´s van ons huisje die er heel anders uitzagen dan die wij als bewijsmateriaal van de roompot hadden ontvangen. Roompot schreef ons een brief nadat wij een klacht bij jullie hadden ingediend met de mededeling dat de borginhouding terecht was. Na menige pogingen om de contactpersoon bij de roompot te spreken, kreeg ik iemand anders aan de telefoon die luisterde naar mijn verhaal. Ik heb zoals afgesproken onze foto´s van het huisje opgestuurd waar duidelijk te zien was dat dit netjes was achtergelaten. Na een enkele dagen heb ik een mail gestuurd met de vraag of er al een gesprek met de 1e conctactpersoon had plaatsgevonden. Hierop kreeg ik een kort mailtje terug dat de foto´s vergeleken waren en ze tot de conclusie waren gekomen dat het toch om ons huisje ging. De foto´s lijken niet eens op elkaar. Op de foto´s van de roompot ligt er een fles sinas op de tafel en zijn de kussens overhoop gegooid. Op onze laatste foto die we gemaakt hebben voor vertrek is dit niet het geval. Op onze foto is het nummer van het huisje te zien, op die van de roompot niet. Vervolgens heb ik nog een mailtje gestuurd waar ik tot op heden niets meer op heb vernomen. Wij zijn erg teleurgesteld in de afhandeling van onze klacht en voelen ons dan ook afgescheept en niet serieus genomen. Omdat wij zelf weten dat de borginhouding niet gegrond is en onze bewijzen dit ook laten zien willen wij het hier dan ook niet bij laten zitten en verwachten onze borg terug.

Onze borginhouding terug ontvangen omdat deze niet gegrond is.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 13 januari 2014 om 14:19 geantwoord

Wij hebben de gast, voor de tweede maal, van een schriftelijke reactie voorzien. Een uitleg hebben wij in onze eerste reactie reeds gegeven. Wij beschouwen een en ander hiermee als afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door wolly7