Klacht: Nieuwe inlogcode wordt niet ontvangen

op 20 juni 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Mijn man heeft een telefoonhoesje besteld waarbij een verkeerde achterkant werd geleverd. Eerste contact via linkje in de bestelling verliep goed. Antwoord gekregen op de vraag hoe opnieuw te bestellen. Nu ik het wil regelen kan ik niet meer inloggen. Password klopt niet, dus nieuwe aangevraagd, maar deze nooit ontvangen Ik kan alleen bij mijn klacht als ik inlog, maar dat is nu net het probleem. Ik ontvang geen reactie in mijn mailbox terwijl op de site wordt aangegeven dat er wel een bericht (met nieuwe inlog mogelijkheid) is verzonden naar mijn postvak.
Kortom ik heb een ondeugelijk product, maar kan niet werken aan klachtafhandeling omdat inloggen niet meer mogelijk is.

Ik wil inloggen en een vervangende bestelling voor hetzelfde bedrag doorgeven zodat het omgewisseld kan worden. Of gewoon mijn geld terug, dan zijn we er maar van af.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 20 juni 2017 om 17:39 geantwoord

Hallo Mevrouw Tombong,

Hier volgt de communicatie met de klantenservice. Wij gaan er van uit dat dit nu is opgelost. Mvrgr

Tombong Saidy
17-06-11 05:39
De casing is niet de goede. De opening in de achterkant van de hoes is verticaal en zou horizontaal moeten zijn. Nu passen de camera en de flits niet door de opening.
Ik will het product graag ruilen ook omdat de casing veel groter is dan ik had verwacht.
In plaats deze zou ik graag de casing met nummer # 05830832 kleur paars prijs 14,69 voor samsung s7 ontvangen en de rest van mijn geld retour.
1497130581322-337049227.jpg
1497130641796463631177.jpg
RCS-EN-Lizahne
17-06-12 01:13
Beste klant,

Bedankt voor het winkelen bij www.miniinthebox.com.

Als u het artikel graag wilt vervangen, verzoeken wij u ons het artikel ID, de link van het product, de kleur, maat en alle andere mogelijke details te verstrekken.

LET OP: de prijs van het nieuwe artikel moet gelijk zijn aan het oorspronkelijk door u bestelde artikel.
Wij verzoeken u ons binnen 72 uur antwoord te geven zodat we dit probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Mocht u nog andere vragen of zorgpunten hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet.

Klantenservice
www.miniinthebox.com

Tombong Saidy
17-06-13 00:05
Kan ik ook meerdere producten invullen om tot het zelfde bedrag te komen?

RCS-EN-Lizahne
17-06-13 05:31
Beste klant,

Dat kan, het mag ook meer dan het bedrag zijn.
De overige kosten kunt u overmaken via Paypal.

Met vriendelijke groet.

Klantenservice