Klacht: nieuwe Imac werkt sloom vanaf dag1

Astrid Davis op 13 september 2021 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Imac gekocht januari 2020 ,werkte sloom dus weinig gebruikt.
meerdere malen via helpdesk Imac nagekeken waar probleem zat,nergens gevonden.
nieuwe harde schijf geplaats bij amac,geen verbetering.
weer helpdesk gebeld alles weer gecontroleerd konden het weer niet vinden.
ik moest naar een Apple store om hem daar na te laten kijken.
niks verteld van afspraak maken!
ik kom daar eindelijk aan ( moest iemand vragen om met me naartoe te gaan) wordt me daar verteld dat ik een afspraak moest maken! ik kon hem daar niet achterlaten v reparatie want ze moesten met mij hem WEER nalopen ( hoe vaak moet je dit doen? en waarom moet ik daar 1,5 uur naast zitten) dossiernummer is bekend wat er allemaal mee gedaan is.
Nu moet ik dus een afspraak maken en WEER naar Den haag.Puntje bij paaltje ben ik uren bezig en liop ik te leuren met dat ding van 1200,00! en geen dag goed gewerkt
Ik vind dat Apple dit moet oplossen,niet ik.
ik wil een andere Imac die WEL werkt of mijn geld terug.
Volgens mij heb ik daar recht op!

Gewenste Oplossing:

omruilen voor nieuwe of beter mijn geld terug ik ben zwaar teleurgesteld in het afhandelen van mijn slechte aankoop.
terwijl ik altijd Apple promoten met hun kwaliteit,service,performance.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid Davis