Klacht: nieuwe i phone 7+ met 16 dagen defect

op 01 oktober 2017 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Telefoon aan oplader gelegd deze laadde op maar de volgende ochtend deed hij niets meer. Opgestuurd naar dynafix(via vodafone) die constateren dat er 2 pinnetjes missen bij oplaad gedeelte zou vallen onder val schade?? Ben heel boos, heb de recencies gelezen van dat bedrijf had ik hem daar maar nooit heen gebracht. Moet ook nog zelf opdraaien voor de onderzoekskosten, ik heb mijn nieuwe 1 phone net 2 wk, niet laten vallen, gebruik een originele lader en er zeer zuinig mee dus onmogelijk mijn fout. Vodafone vergoed niet. Wordt van kastje naar de muur gestuurd heb dit nog nooit met een apple product mee gemaakt, vindt dit ook geen service. Waar kan ik mij wenden met dit probleem ik ga zeker niet akkoord met vodafone aanbieding, ik voel me echt opgelicht. Hoe kunnen ze bewijzen dat het mijn fout is, lijkt me meer een technisch probleem.

Ben echt verbaasd en voel me niet serieus genomen, een toestel die 16 dagen oud is en dan de schuld bij mij leggen? Te makkelijk, had ik zeker niet verwacht dit, zou op zijn minst een nieuwe i phone 7 + moeten krijgen, dit kan toch niet.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door volvos40