Mijn Klacht:
Ik heb op 11-7-2017 in de AH op de Hoogstraat in Eindhoven twee nieuwe haringen gekocht. Tussen de uitjes zaten harde stukjes plastiek. Ik moet er niet aan denken dat een van mijn kleinkinderen dit in de mond en door zouden slikken. De stukjes plastik waren scherp.
Ik ben er niet zo blij mee dat ik ook nog eens een stukje plastik op een haring vond, ik heb ze na het ontdekken hier van niet kunnen meer durven eten ivm mijn gezondheid.
Vriendelijke groet van: Mariandl Hoogers
[email protected]
Gewenste Oplossing:
Graag nakijken dat dit niet meer mag gebeuren.


