Klacht: nieuwe elektrische fiets gekocht binnen 2 maanden staat ie al stil

op 26 juli 2016 over Richard Maas Tweewielers in de categorie Fietsenwinkel

ik heb dit jaar een elektrische fiets gekocht via fietsenplan van het werk.
heb er 1 maand mee kunnen fietsen toen ging de accu stuk, nou dat kan gebeuren, dus ben teruggegaan andere accu meegekregen die ze zelf in gebruik hadden zonder klachten. die accu is half stuk heb ik gezegd tegen de fietsenmaker, die had er geen oplossing voor moet maar halve tijd elektrisch fietsen en als de accu ermee ophoud ja pech. dus de leen accu is ook stuk en mn fiets staat al meer dan een maand stil wachtend op levering uit china. Ik heb gelukkig mn oude fiets nog maar ik voel me wel slecht behandeld op deze manier. Er is ook een vervangende fiets aangeboden voor als deze fiets problemen bleef geven, maar heb een puch gekocht en vind het raar dat als vervangende fiets een bikkel word teruggegeven als het aan hem ligt. vind dat ook niet netjes oke ik had korting op die fiets gekregen omdat het een ouder model was van jaar ervoor, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dan maar geld bij moet gaan leggen.

Ik ben tevreden als die fiets weer bij de fietsenmaker is , hij zn verlies neemt en mij een andere fiets geeft gewoon op garantievoorwaarden hoeft hem niets te kosten is gewoon een echte puch dealer is ie niet voor niets toch? andere ga ik volgende keer wel naar de rijwielcentrale of zo voor tweedehandsfiets

Alle klachten die gemeld zijn door Raphael1988