Klacht: Nieuwe dienstregeling immense verslechtering vanuit Grou

op 16 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

In de huidige dienstregeling vertrekt de laatste trein vanuit Grou in de richting van Zwolle en het Westen om 23.34. Dit wordt in de nieuwe dienstregeling 22.17. Dit betekent ook dat een bioscoopje, een theater bezoek, uitgebreid uit eten in Leeuwarden na half december niet meer gaat met de trein. De laatste trein uit Leeuwarden naar Grou vertrekt dan al om 22.08. Dit is nu nog 23.25. Een ieder wordt op deze manier massaal uit de trein gejaagd, terwijl ons in de afgelopen jaren juist was voorgespiegeld dat er op het traject Leeuwarden – Meppel meer treinen zouden gaan rijden. Dit is simpelweg gewoon schandalig!!!!!!!!!!

De laatste trein vanuit Leeuwarden in de richting van Meppel/Zwolle moet gehandhaafd blijven en eigenlijk zou er nog eentje bij moeten kort na 12-en.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 31 oktober 2016 om 12:49 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Vandijkgrou