Klacht: Nieuwe dienstregeling

op 18 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte mevrouw, mijnheer,

Ik wil u graag attent maken op een omissie in de nieuwe dienstregeling van de NS.
Er is nu geen directie verbinding meer tussen het Zwolle en Amsterdam.
Graag herstel hiervan.

Het ontbreken van deze directe verbinding levert een extra overstap en dus extra reistijd op. En is daarmee een verslechterling van de dienstverlening naar de klanten van de NS.

Ik ben tevreden als de intercity weer stopt op Duivendrecht (zoals dit altijd al geweest is)

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 31 oktober 2016 om 14:02 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Heeft op 01 november 2016 om 08:16 geantwoord

Beste Klantenservice,

Bijzonder dat de alom veel geprezen Hanzelijn zo wordt gedegradeerd.
Onbegrijpelijk en geen service naar de klanten van de NS.
Jammer dat de klacht zo terzijde wordt geschoven met een dooddoener en daarmee veel klanten van de NS (zij die de NS betalen voor hun diensten) in de kou laat staan.
Met deze extra reistijd / verminderde service krijgen we dan ook een tegemoetkoming in de kosten neem ik aan?

met vriendelijke groeten
dhr W. Kroese