Klacht: Nieuwe dienstregeling

op 18 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte mevrouw, mijnheer,

Ik wil u graag attent maken op een omissie in de nieuwe dienstregeling van de NS.
Er is nu geen directie verbinding meer tussen het Zwolle en Amsterdam.
Graag herstel hiervan.

Het ontbreken van deze directe verbinding levert een extra overstap en dus extra reistijd op. En is daarmee een verslechterling van de dienstverlening naar de klanten van de NS.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de intercity weer stopt op Duivendrecht (zoals dit altijd al geweest is)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 31 oktober 2016 om 14:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Heeft op 01 november 2016 om 08:16 geantwoord

Beste Klantenservice,

Bijzonder dat de alom veel geprezen Hanzelijn zo wordt gedegradeerd.
Onbegrijpelijk en geen service naar de klanten van de NS.
Jammer dat de klacht zo terzijde wordt geschoven met een dooddoener en daarmee veel klanten van de NS (zij die de NS betalen voor hun diensten) in de kou laat staan.
Met deze extra reistijd / verminderde service krijgen we dan ook een tegemoetkoming in de kosten neem ik aan?

met vriendelijke groeten
dhr W. Kroese

Alle klachten die gemeld zijn door Wil2016