Klacht: Nieuwe dienstregeling

op 17 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik dacht dat we het openbaar vervoer wilden stimuleren, maar uit de nieuwe dienstregeling maak ik op dat we daar wat mij betreft in elk geval niet in slagen. Reizend tussen Zevenbergen en Rotterdam Zuid is de reistijd bijna verdubbeld (van 34 minuten naar 54 minuten). Ik ga wel weer met de auto.

Laat de treinen beter op elkaar aansluiten voor dit soort trajecten. Er maken dagelijks duizenden mensen gebruik van de lijn Roosendaal - Rotterdam.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS