Klacht: Nieuwe dienstregeling

op 15 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De nieuwe dienstregeling is een drama voor alle mensen die uit Zeeland moeten komen en reizen naar Amsterdam. De nieuwe dienstregeling houdt voor mij in dat ik van Bergen op Zoom naar Amsterdam Zuid 20 minuten langer onderweg ben! De aansluiting met de intercity direct vanuit Rotterdam valt in principe weg, want als je daarvoor moet overstappen, moet je eerst op ‘Rotterdam Centraal 19 minuten wachten, waardoor je net zo goed in de intercity kan blijven zitten. In deze situatie scheelt het nog een klein half uur als ik met de intercity direct vanaf Rotterdam reis, maar met de nieuwe dienstregeling scheelt het slechts drie minuten of ik alleen de intercity neem (vanuit Bergen op Zoom) of de intercity direct (vanaf Rotterdam). Kortom: de nieuwe dienstregeling van NS is een drama voor een ieder die vanuit Zeeland en Bergen op Zoom gebruik wil maken van NS richting Randstad en verder.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden, wanneer NS het die extra 20 minuten reistijd weet terug te brengen naar de oude situatie. NS kan best wel als aansluiting op de intercity vanuit Vlissingen naar Lelystad Centrum een intercity direct extra inzetten: er zijn vele mensen uit Zeeland die met de intercity direct naar Amsterdam reizen om hun reis te verkorten! Deze mogelijkheid neemt NS nu de reizigers uit Zeeland af en dat wil ik opgelost zien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 31 oktober 2016 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door S. Uyl