Klacht: Nieuwe dienstregeling 12 december 2016

op 14 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

De nieuwe dienstregeling tussen Leeuwarden en Zwolle. Ik reis altijd van wolvega naar Leeuwarden en met die nieuwe dienstregeling zit er maar 13 minuten tussen 2 treinen en 47. Dat verschil is veel te groot! Je moet gewoon een dikke 3 kwartier wachten beter doen jullie er een half uur tussen? Dat heeft tenminste nut , dit niet!

Ik ben tevreden als de tijden minder dicht op elkaar zitten. Of houd zoals het nu is of maak het verschil een half uur, maar maak er niet 10 minuten van want dat heeft geen nut.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS