Klacht: Nieuwe dienst regeling Apeldoorn Utrecht Rotterdam

op 16 december 2012 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik rij minimaal 4 dagen door de weeks naar Rotterdam.
Door de nieuwe dienstregeling heb ik ruim 1.5 extra reistijd dan voorheen.
Eindstand 3.5 uur gedaan om van Apeldoorn naar Rotterdam te komen Ook moet ik meer overstappen, waardoor ik geen goede aansluiting heb op de bus en andere treinen.
De dienstregeling wordt ook niet goed aangegeven op de perrons zowel niet op de website.
daarnaast wordt het niet aangegeven wanneer je wel en niet moet overstappen omdat de treinen vaak op het zelfde tijdstip vertrekken vanaf het zelfde spoor maar wel via andere route. (elk ander uur rijden ze weer verschillend)
In bijvoorbeeld Amersfoort moet men min 20 min wachten voor de directe trein naar bestemming.

In de bijlage stuur ik mee het overzicht van wat er plaats had moeten vinden. intercity van NS die had moeten vertrekken, maar uiteindelijk een overvolle DB trein bleek te zijn Geen eigen NS trein dus, uiteindelijk dus 1 uur staan naar Amsterdam Centraal.
Geen conducteur in de buurt die het kaartje knipt gedurende reis en niemand die het haar fijn kan uit leggen

Conclusie:
Geen gemak
Overvolle treinen.
Meer wachten
Meer vertragingen( door het vele overstappen )
Te laat op het werk.
Meer irritatie
Meer agressie
Geen service
Geen duidelijk overzicht reisplanner
Geen directe trein naar eindbestemming
Reizen vanaf het oosten naar het westen is niet toegankelijk

Graag weer de directe verbinding naar Rotterdam via Utrecht Centraal!!!!
Graag mijn geld en dat van mijn vriendin retour.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 19 december 2012 om 12:07 geantwoord

Klacht geregistreerd en doorgegeven aan verantwoordelijke afdeling.

Alle klachten die gemeld zijn door yulesyules