Klacht: nieuwe dienst regeling

op 15 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Bedankt NS vanaf nu is het niet meer mogelijk om op tijd op mijn werk te verschijnen. Voorheen 05:30 de trein in Heerhugowaard naar Schiphol(aankomst tijd 06:30) en nu wordt dat 06:44… Met een overstap van 19 minuten op Zaandam.

Is het mogelijk om de aansluittijd in Zaandam te verkorten tot de oude regeling?

ik ben weer tevreden als ik op tijd op mijn werk kan verschijnen(begin tijd 06:45) met een zo kort mogelijke reistijd ( traject Heerhugowaard-Schiphol)

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 31 oktober 2016 om 09:42 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door RdeKoning