Klacht: Nieuwe computer werkt niet na 1 dag – niet vervangen maar reparatie

op 18 mei 2016 over Redcoon in de categorie Internetshops - Elektronica

Begin April kochten wij een acer laptop bij Redcoon. Na een dag bleek dat de computer niet wilde opstarten als de accu niet 100% geladen was en aan de lader lag. Redcoon wilde wel omruilen, maar toen we het apparaat terugstuurden en vergeten waren de oplader er bij te doen, is men niet gaan vervangen maar repareren. Daarnaast was de verpakking niet origineel (ontbrak wat piepschuim etc) Na 3 weken kregen we de laptop retour, met een compleet vervangen moederbord.
Het product was dus bij levering al defect, maar omdat we niet exact alle piepschuimen verpakking hadden toegevoegd. Nu hebben we dus na aanschaf een gerepareerd slecht exemplaar. Navraag leerde dat het standpunt van Redcoon is en blijft: alleen met alle plastic en oplader terugsturen. Kortom: vanwege de verpakking zitten we nu met een slecht exemplaar waar we de volle prijs voor betaald hebben. Onacceptabel!

Vervangen van de computer voor een gloednieuwe of aankoopbedrag terug.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Redcoon in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Redcoon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Redcoon

Heeft op 23 mei 2016 om 16:34 geantwoord

Beste Aleid de Boer

Bedankt dat je via deze weg contact met ons opneemt, we stellen jouw mening op prijs.

Als eerst excuus voor deze nare ervaring. Ik ga dit ook intern doornemen om dit soort situaties te voorkomen in de toekomst. Wij zijn daarom ook blij dat je een review geplaatst hebt, op deze manier kunnen wij onze werkprocessen verbeteren.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en nagekeken en zie dat er ondertussen een nieuwe order klaar staat voor je. Wij hebben je product volledig retour ontvangen. Je ontvangt een email met nog wat inhoudelijke informatie.
Nogmaals excuus voor het ongemak en wij hopen dat het nieuwe product je goed bevalt en ondanks deze ervaring hopen we je nog een keer van dienst te mogen zijn.

Bart Namens het redcoon Webcare-Team

Alle klachten die gemeld zijn door aleid@deboernl.com