Klacht: Nieuwe boeking kost bijna 20% meer.

op 15 mei 2020 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Voor de TT in assen(afgelast) , een vakantie huisje geboekt van 26 tm 29 juni. Dit via bungalow specials gedaan. Bungalow specials heeft me heel goed geholpen door te informeren bij de roompot om te kunnen verzetten naar volgend jaar zoals aangegeven op de website dat dit kon. Eerst was het niet mogelijk omdat de prijzen voor volgend jaar nog niet bekend waren en nu kan het pas 28 mei verzet worden. Geen probleem! Maar tot mijn grote verbazing heeft de Roompot de prijzen verhoogd, bijna 20% meer voor het zelfde weekend.
Na contact gehad te hebben met bungalow specials, waarin aangegeven word dat deze prijzen van de Roompot afkomen en niet van Bungalow specials, heb ik contact opgenomen met de Roompot. Ik word kort maar krachtig beantwoord, ga maar naar bungalow specials. Oftewel zoek het maar uit.
Ik heb veel begrip voor de situatie zoals die nu is. En ben heel blij dat ik mijn geplande weekend zou kunnen verzetten, maar dat er dan 20% meer gevraagd word terwijl het al een hele dure optie was is mij te gek.
Voor mij hoeft een voucher niet, en geld terug is voor mij ook niet het belangrijkste. Aangezien de tourisme sector het al zwaar genoeg heeft. Maar zou graag gewoon voor hetzelfde geld het weekend omboeken en momenteel zit ik ook thuisdl en het geld groeit niet op mijn rug helaas.

Weekend omzetten voor dezelfde kosten is voor mij meer dan voldoende.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 18 mei 2020 om 16:04 geantwoord

Heeft op 24 mei 2020 om 09:25 geantwoord

Ze gaan niet meer in op emails en krijg geen reactie meer. Voor roompot blijkbaar heel belangrijk om de klacht als opgelost neer te zetten terwijl er nul komma nul wat aan gedaan word.

Alle klachten die gemeld zijn door Pim89