Klacht: Nieuwe bank die kraakt

op 04 juni 2021 over Rofra Home in de categorie Horeca

In januari een bank geleverd gekregen. Na 2 maanden kraakte deze bank al op verschillende plekken. Er kon geen monteur komen want die had Corona. Ze hebben dus maar 1 monteur in dienst en moesten dus maar gewoon wachten. Nou na 1,5 maand de bank 2 weken kwijt geweest ivm reparatie. Gisteren de bank terug gekregen en wat blijkt hij kraakt nog erger dan voorheen. Is dus niks mee gedaan en klantenservice is gewoon schandalig je wordt gewoon afgewimpeld. Dat noemen ze dan garantie en service.

Aangezien de bank na 2 maanden al kraakte wil ik mijn geld terug. Deze firma belooft kwaliteit te leveren maar dit komen ze voor 0,0% na. We willen ons geld terug zodat we bij een fatsoenlijke meubelzaak een bank kunnen kopen van kwaliteit met fatsoenlijke service. Wij moeten ook gewoon hard werken voor ons geld.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rofra Home

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rofra Home nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lenders18