Klacht: Nieuwe auto met lak problemen

op 22 mei 2016 over Volkswagen in de categorie Automerken

22-April-2016 was het dan eindelijk zover , na 8 weken te hebben gewacht kon ik eindelijk mijn nieuwe Touran ophalen , heel erg spannend want het was de eerste keer dat ik een nieuwe auto gekocht had !! Tijdens de aflevering een duidelijke instructie gehad en met een heel fijn gevoel naar huis gereden , bij aankomst thuis bekeek ik de auto van een afstand en dacht ik dat er in de bijrijders deur een heel flauw deukje zat , ik maar niet meer verder ernaar gekeken en door het regenachtige weer was het ook niet zichtbaar , maar het bleef mij opvallen dus ik besloot om maar eens langs een schade bedrijf bij ons in de buurt langs te gaan om te vragen of ik gelijk had , ze moesten heel goed kijken om het te vinden maar het bleek er dus toch echt in te zitten !!
Wat mij ook opviel is dat er boven het benzine klepje allemaal kleine krasjes zaten (een plek van een 2 cm ) Dit bleek onder de blanke lak te zitten en een fabrieksfout te zijn
Dus direct contact opgenomen met de dealer en die hebben dit ook netjes hersteld onder garantie .

De auto had ik net weer opgehaald bij de dealer en toen bleek er links voor op de motorkap weer een plekje te zitten !!
ook hiervoor weer contact opgenomen met de dealer en ook weer netjes opgelost !!!
ook bleek de auto bij 100 te trillen op het stuur en maakte de banden herrie , de dealer heeft als oplossing er nieuwe banden onder gelegd van een ander merk Er lag vanuit de fabriek Pirelli onder , de dealer heeft er nu Michelin onder gedaan en nu rijd de auto een stuk comfortabeler !!
Afgelopen vrijdag 20-5 mijn auto weer opgehaald , kom ik er weer achter dat er aan de bijrijders kant onder de ramen allemaal een soort van vingerafdrukken in de lak zitten !! over bijna de gehele breedte van de auto , ook blijkt er aan de bijrijderszijde zijscherm onder de motorkap ook weer een plek te zitten wat lijkt alsof het onder de blanke lak zit !!!

U mag best weten dat ik heel erg verdrietig ben dat ik zo\”n auto gekocht heb , mijn vorige auto was een 2e hands en heb ik veel ellende mee gehad en heb ik 2 jaar met veel tegenzin in gereden en heb ik uit armoe maar weg gedaan en besloten om Volkswagen toch nog maar een 2e kans te geven omdat ik al vele volkswagens zonder problemen gereden heb )en nu maar eens voor het eerst een nieuwe auto te kopen waar ik zonder gezeur mee kan gaan rijden , maar nu blijkt dit niet zo te zijn ,en daar ben ik heel erg verdrietig en teleurgesteld door , er staat nog geen 2000 km op de teller waarvan er ruim 300 km voor niks zijn gereden omdat ik terug moest voor deze problemen naar de dealer !

Ik vindt dat ik voor zoveel geld toch wel kwaliteit mag verwachten en geen ellende wat ik nu ervaar !! een technische probleem oke dat kan gebeuren maar deze lakfouten vindt ik echt heel erg schandalig en geen positieve reclame voor het merk VW

Ik ben nogmaals heel erg verdrietig en teleurgesteld in het merk VW en baal ervan dat ik toch weer voor VW gekozen heb !!!

Eigenlijk heb ik nu al geen vertrouwen meer in deze auto , telkens komen er weer nieuwe plekjes tevoorschijn .

De beste oplossing is dat Volkswagen Nederland deze auto retour neemt en mij een nette auto aflevert waar ik eindelijk zonder gezeur lekker mee kan gaan rijden !!!

Ik rijd nu met een hele geplakte en opgeknapte auto rond terwijl deze nieuw hoort te zijn !!!

Dit geeft enorm veel frustratie

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkswagen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkswagen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bertheikoop@gmail.com