Klacht: nieuwe app betalingsysteem werkt niet

op 28 april 2017 over Western Union in de categorie Wisselkantoren

gebruik al 3 jaar maandelijks WU om geld ober te maken naar dom. rep. voor onderhoud familie, begin dit jaar western ineens nieuwe site en app, die mega langzaam werkt, afijn als je geld wilt overmaken gaat het goed totdat het verwerkt moet worden, je voert via dit geval rabo bank scanner de betaling uit vooert de signeercode in en dan moet ie verwerken maar gebeurt niks dan slaat site vast zg maar en krijg je alleen melding secure code en gebeurd niks, je betaling word niet uitgevoerd, x of 5 geprobeerd elke x zelfde zowel crditcard als pinpas, afijn probeer je klachten lijn te bellen na 2 x 20 min horen dat alle medewerkers in gesprek zijn maar mee gestopt, mail gestuurd, let wel na 2 weken jawel 2 weken komen ze met antwoord, een flutverhaal dat ze nieuwe website hebben en dat je cookies moet verwijderen en al dat soor lulkoek, uiteraard geprobeerd maar niks hoor nu maand verder nog steeds elke x zelfde probleem, nu moet ik dus 1 x in de maand 75 km rijden ob bij gwk wisselkantoor geld te storten, waardeloze service, plaats dat ze hun site eens gaan checken want ben niet enigste met dit probleem, uiteindelijk ga ik stoppen met via western Union geld over te maken ga nu wel bankpas regelen plaatselijke bank daar!!

wanneer er eens serieus gekeken word waarom dit elke fout gaat!!! en oplossing komt die werkt

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Western Union

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Western Union nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rene buijs