Klacht: nieuwe abonnee

op 20 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Goedemiddag.

Ik kreeg bij de plaatselijke winkel in ons dorp een aanbieding voor de Telegraaf. Er is mij verteld dat ik eenmalig 18.30 moest betalen en er is nooit over gesproken dat ik het per maand moet betalen. Ik kan dat ook helemaal niet betalen en zowiezo ga ik nooit ergens 2 jaar lang een abbonemant voor nemen wr ik financieel an verbonden ben. Dus ben ik helemaal verkeerd ingelicht hierover. Viel me al op dat alles al zo snel ging met de uitleg.

Graag zou ik ik dit willen annuleren wegens verkeerde inlichten die ik heb gekregen hierover.

Bij de bijlage zit mijn gegevens waar u het kan annuleren.

Graag even reactie terug dat alles is opgelost.

M.v.g. Alex vd Molen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 21 juli 2016 om 15:26 geantwoord

Geachte heer Van der molen,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u onjuist bent ingelicht over het nieuw afgesloten abonnement.

Onze excuses voor het ongemak.

Volgens onze admnistratie heeft u gisteren telefonisch contact met ons gehad betreft deze kwestie. Het abonnement was dan ook voor u geannuleerd en is daarmee het contract ontbonden.

Wellicht kunnen wij u in de toekomst alsnog begroeten als abonnee bij De Telegraaf.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door alex van der molen