Klacht: Nieuwe aanvraag niet mogelijk

op 10 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Beste Ziggo,

Wij zijn al meer dan een maand bezig een nieuwe aansluiting te krijgen op ons nieuwe adres maar er schijnt tot op verbasing vandaag niks gedaan te zijn.

Per 1 september zitten wij op het adres:

3e Binnenvestgracht 23n
2312 NR Leiden

Wij willen het volgende:
Zoals besproken akkoord voor 2 jaar contract 180/30mbits met vast IP.

De huidige huurder die op het adres (die er tot 1 september inzit) heeft ons meerdere malen verteld dat het abonnement op die locatie is opgezegd.

Wij hebben jullie een:
– Mail van de huurder waarin staat dat hij contact heeft om op te zeggen
– Huurcontract toegestuurd dat wij per 1 september op die locatie zitten (zie mail vanuit Northpool 04/08)

Er is ons al diverse malen gecommuniceerd dat er een order wordt doorgezet. Laatste belofte van Ricardo waarbij we het huurcontract moesten opsturen en vervolgens in werking werd gezet.
Tot op heden worden wij elke keer aan het lijntje gehouden door diverse Ziggo (collega’s). Elke keer wordt er beloofd dat er teruggebeld wordt maar die beloften worden niet nagekomen. Of soms worden we doorverbonden met een andere medewerker waarna we weer het hele verhaal kunnen uitleggen, diep triest voor zo’n groot bedrijf.

Laatste contact is met Ziggo medewerker die ons vertelde dat hij niks voor ons kon betekenen en dat we eigenlijk maar iets anders moeten zoeken als er geen opzegging gedaan is. (MAAR DAT IS ER WEL)

Danny Timmer

- Dat wij een abonnement per 1 september actief krijgen
- Als het niet is opgezegd dat jullie zelf contacten met huidige contacthouder: Michel Brinckman (071 3015153)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door timmerdanny