Klacht: nieuw reiskoffer na 2 dagen kapot

op 03 augustus 2017 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste klantenservice van de Primark,

Onlangs heb ik bij u een groot grijs reiskoffer gekocht ter waarde van €45,-
Toen we met het koffer liepen van auto naar het vliegveld ging het al wat stroefjes.(aller eerste keer in gebruik) Eenmaal koffer uitgepakt bij de bagageband en gelopen richting taxi’s was het even stroef. Dag later toen we vanuit het hotel de huurauto gingen halen, werden de wieltjes stroever en stroever. De wieltjes waren erg beschadigd en ipv de koffer te trekken moesten we de koffer meeslepen (ongeveer 20 kilo) en dat dagen lang ivm een rondreis in Amerika. Waardoor we vaker de taxi moesten pakken ipv een bus (wat veel goedkoper was). Samenvattend: na 2 dagen waren 2 van de 4 wieltjes kapot (gloednieuw koffer). Hierdoor hebben we meer taxikosten betaald en zonde van het geld van het koffer.

Gewenste Oplossing:

Op het moment van de aankoop.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door shirjes