Klacht: Nieuw motorblok daarna nieuwe versnellingsbak

op 22 december 2017 over Volvo Nederland in de categorie Automerken

Mijn Volvo V40 D2 automaat 2013 springt op de snelweg in de veiligheidsstand zo snel als ik kan stop ik op de vluchtstrook. Met behulp van bergingsbedrijf auto naar Volvo dealer Nieuwenhuyse Zwolle. Motorblok vastgelopen te wijten aan doorrijden????? Hoe snel denken ze dat ik kan stoppen op de snelweg? Maar goed zonder tegenstribbelen een vervangend motorblok er in laten zetten, kosten €6.000,-. Twee weken later tijdens mijn vakantie in Italie storing versnellingsbak. Volgens de italiaanse dealer die een diagnose stelt is het een kleinigheidje en kan ik rustig terugrijden naar Nederland. Volvo Nieuwenhuyse stelt echter dat er een nieuwe bak onder moet van €3.000,- oftewel €9.000,- kosten in 2 maand tijd bij een volvo van 4 jaar oud. Financieel kon ik de €3.000,- niet meteen voldoen. Zojuist gebeld om de auto op te halen en te betalen. Tot mijn grote schrik is het nu meer dan €4.000,- omdat het volgens de dealer te lang geduurd heeft dat ik de auto op kwam halen!!!!!!!!! Grote schande, daarbij trek ik de diagnose van een nieuwe versnellingsbak sterk in twijfel naar aanleiding van de diagnose van de italiaanse dealer. Grote oplichters bij Nieuwenhuyse in Zwolle

Coulance regeling in de kosten van de versnellingsbak

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volvo Nederland

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volvo Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A. Veenema