Klacht: Nieuw mobiele telefoon en abonnement plus gekocht en geen service na drie maanden nog geen antwoord gekregen of oplossing!!!

op 12 juli 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Wij hebben bij Media Markt een nieuw toestel IPhone SE 4G gekocht en nieuw abonnement voor 2 jaar!
Wij hebben daar een nieuwe Simkaart gehad omdat de oude Simkaart te groot is en niet in het toestel past, maar wel met nummer behoud.
Helaas bleek het toestel geen service te ontvangen. We zijn terug gegaan naar de winkel want wij bleken een nieuw nummer te hebben gekregen ipv. het oude nummer te behouden. Dit is veranderd en de volgende dag zou de mobiel weer service hebben, helaas is dit niet het geval.
Dus weer bellen naar de Media Markt, naar Tele2, weer Media Markt, weer Tele 2 enz. Uren heb ik aan de telefoon gezeten, verschillende malen doorverbonden, van het kastje naar de muur gestuurd zonder resultaat. Omdat wij de telefoon bij Media Markt hebben gekocht, een aanbieding voor onze dochter die studeert, wil Tele2 liever niet helpen en stuurt je telkens terug naar Media Markt. En Media Markt kan ons niet verder helpen.
Uiteindelijk heeft eind van de middag een meneer van de Tele 2 besloten dat hij het niet meer weet en het probleem doorstuurt naar de Technische afdeling van Tele 2. Binnen 15 dagen zouden we teruggebeld worden of het wel of niet gelukt is.
Tot op heden niks gehoord en de mobiel heeft nog steeds geen service. Om toch bereikbaar te zijn hebben we een prepaid gekocht maar ondertussen wel elke maand de abonnement betalen!!
We zijn nu drie maanden verder en ik heb net met David van de klantenservice gesproken over dit probleem. Wij worden netjes te woord gestaan maar het probleem oplossen kunnen ze niet.
De Technische afdeling heeft niks gedaan!
De Technische afdeling sturen ze een berichtje om dit probleem op te lossen en binnen 15 werkdagen moeten we bericht krijgen. Omdat wij al zolang wachten wil ik sneller duidelijkheid, maar telefonisch of op wat voor manier dan ook kunnen ze bij de klantenservice geen contact maken met de Technische dienst en wij als klant ook niet.
Het is toch te gek voor woorden om nu nog langer te moeten wachten terwijl in al die maanden al niks gedaan is en wij maar betalen.
Hoe kunnen wij vertrouwen dat het probleem nu wel aangepakt wordt en wij een antwoord gaan krijgen!???
Telkens hebben ze het over “even kijken in het nieuwe systeem oh dat lukt niet meer, alleen in het oude systeem”.
Wij hebben al zoveel uren aan de telefoon gezeten met Tele 2 maar oplossen is na drie maanden nog niet mogelijk.
Ik verwachtte van Tele 2 service bij problemen, hulp en oplossing en zeker nadat blijkt dat na drie maanden nog niks is gedaan, verwachtte ik een spoed opdracht tot oplossen.
Daarbij verwacht ik teruggave van de kosten van het abonnement dat de eerste drie maanden niet gebruikt is.

Graag u aandacht en spoedige oplossing. En verbetering in de toekomst. Maak een telefonische verbinding van de Klantenservice met de Technische afdeling van Tele 2!!!

Wij zijn tevreden als wij binnen maximaal twee dagen horen wat de Technische afdeling nu voor ons kan doen of graag zelfs het probleem heeft opgelost en wij weer service hebben.

Teruggave van de kosten van de eerste drie maanden waarop wij geen service hadden en een prepaid moesten gebruiken om te kunnen bellen en bereikbaar te kunnen zijn.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door annejosina