Klacht: nieuw dienstregeling

op 18 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Elke dag rijd ik met de trein van dalfsen naar dronten. Waar ik nu een kwartier overstap tijd heb in Zwolle, heb ik straks een half uur overstap tijd. en doe ik er dus veel langer over. Ik heb liever de oude dienstregeling want een half uur wachten moet toch echt niet nodig zijn. Met vriendelijke groet,
Mevrouw Bruntink

Als de overstap tijd in Zwolle veel minder is en geen half uur.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 31 oktober 2016 om 14:27 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Stefna