Klacht: nieuw contract in plaatst van stoppen

op 10 maart 2020 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

t-mobile bij Alexandrium :
Naam verkoper ID043604 , heb brutale vraag waarom wil ik stoppen met me abonnement van tablet ,me antwoord – ik heb niet nodig meer. OK.
Volgens haar ik moest krijgen bevestiging via internet. Interdaad ,was bevestiging, maar over verlenging tot 2023. Klantenservice geef me advies kan ik stoppen binnen 14 dagen als proef periode via internet. Maar ik was voor dat in winkel gewist ! Ik vind t-mobile probeer klanten vast houden in elke asociaale manier.

Gewenste Oplossing:

ik heb geen kans gehad

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vejo149