Klacht: Nieuw abonnement geen telefoon en televisie meer

op 13 mei 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Woensdag 10 mei komt de monteur alles installeren bij ons. Internet, telefoon en tv. Wat blijkt….hebben ze de verkeerde tv box toegezonden. Ik had goed aangegeven dat we geen hdmi op de tv hadden. Monteur kon deze ter plaatsen omwisselen tegen een goede box. Ik happy. Verkeerde box afgemeld en de juiste aangemeld.
Nu blijkt dat de juiste box steeds vast loopt in hun systeem. Het probleem moet digitaal verstuurd worden naar India waar ze het probleem handmatig moeten oplossen.
Digitaal tijdperk. …appeltje eitje zou je denken. Niet dus. Nu 4 dagen later nog geen tv en geen telefoon. Internet is ook flut en ik gebruik sindsdien eigenlijk alleen mijn 4g van mijn mobiel.
Na tig telefoontjes vandaag weer te horen gekregen dat het altijd maandag word voor het werkt. En zelfs dat is niet zeker. Heb wel een tijdelijk telefoonnummer gekregen sinds 12 mei. Probleem…..Ja. Dit nummer word ook zakelijk gebruikt en nu kunnen veel klanten mij niet bereiken.
Totale klachten op een rijtje op dit moment
2 dagen geen telefoon
Na 2 dagen tijdelijk nummer waar ik niks aan heb
4 dagen geen televisie
4 dagen slecht Internet
Data en Bel bundel mobiel zo goed als op
Heel veel tijd kwijt aan bellen
Inkomsten derving
Chagrijnige kinderen die geen tv kunnen kijken
Ziggo bedankt voor de probleemloze overstap die mij beloofd is.

Dan heb ik het nog niet gehad over de klachten voor de installatie.
Deze zijn intussen opgelost en heb ik een wifi router voor toegezegd gekregen en 50 euro credit.

Wanneer houd dit op.

Als alles naar behoren werkt en wij een goede vergoeding hebben gekregen voor de geleden kosten en ergenis.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Storm05