Klacht: Nieuw abonnement gaat in op 22-07-2016, kan echter paas gebruik maken vanaf 02-08-2016

op 03 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klantnummer is 10312423127 Tel. 06-23880941
Op 22-07-2016 heb ik mijn abonnement gewijzigd in combinatie met de Samsung S6.
Het blijkt achteraf dat het abonnement ook op deze datum is ingegaan.
Kan echter geen gebruik ervan maken omdat de simkaart voor de samsung core (Micro) niet blijkt te passen in de samsung S6 (nano).
Nieuwe simkaart ontvangen op 02-08-2016
Uw medewerker had wel gecontroleerd alleen achterafbleek dat deze zich had vergist, waardoor ik ca 2 weken geen gebruik heb kunnen maken van het nieuwe abonnement.

Gewenste Oplossing:

Tevreden ben ik als er een compensatie tegenover staat voor het niet kunnen gebruiken van het wel door u gefactureerde abonnement

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A Schepers