Klacht: nieuw abonnement afsluiten

op 14 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 augustus contact gehad met ziggo ivm nw aansluiting, krijg bevestiging, 11 augustus mail volgens ziggo heb ik ordner geannuleerd, niet gebeurd!!
Weer contact gehad alles word rechtgezet.
Mijn zoon heeft op zijn naam contract bij KPN op dit adres.
Heeft in de Vodafonewinkel overstapformulier ingevuld naar ander adres
Vandaag krijg ik overstapformulier via mail!!!!!
Weer contact met Ziggo
blijkt alles van mijn zoon weeer geannuleerd.
Mijn zoon heeft ondertussen meerdere keren contact opgenomen met Ziggo, waarbij er van alles toegezegd word.
Maar nu blijkt er weer alles fout te gaan gegaan.
En word er WEER gevraagd opnieuw een overstapformulier in te vullen.
Mijn klacht is deze: Is het normaal dat als Ziggo fouten maakt, mensen meerdere uren kosten laat maken(telefoonkosten) bij elkaar meer dan 3 uur, en dan praat ik nog niet over de kosten die mijn zoon maakt, nu verlangt dat jij hun fouten herstelt????
Ze geven toe dat er fouten gemaakt zijn, maar eisen nu wel dat wij alles opnieuw moeten aanleveren. Lijkt hier wel de omgekeerde wereld!!!!

Gewenste Oplossing:

Dat Ziggo herstelt wat fout is gegaan en niet eist dat de klant dit doet!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tpgdijk@gmail.com