Klacht: Niets weten of er iets verstuurd is en niet kunnen inloggen

op 11 mei 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb maandagavond de JmL simply straigt stijlborstel besteld en betaald. Ik heb geen enkele email gekregen over de bestelling. Ik weet mijn order nog niet. Ik heb al een paar keer proberen om in te loggen maar ben mijn wachtwoord vergeten. Ze gaan me een mail sturen om een nieuw wachtwoord, krijg nooit iets aan. Zou graag willen weten hoe ver het staat met mijn bestelling. Vorig jaar nog iets besteld en toen kon ik direct op pc volgen van als het bij jullie vertrok maar dat is blijkbaar ook verleden tijd. Ik vind het spijtig want jullie ebben goede produkten. Dit keer ben ik niet tevreden omdat ik van niets weet maar wel betaald heb!!

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn als ik mijn bestelling kan volgen en een toch een mail krijgen zodat ik kan inloggen. Wachtwoord vergeten is ook maar een menselijke fout. Maar telkens het bericht krijgen je krijgt een nieuwe email om je wachtwoord te veranderen en na tien keer proberen niets. Zou ook graag weten wanneer ik mijn bestelling eindelijk ga krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 11 mei 2016 om 09:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

Tommy Teleshopping heeft geprobeerd u telefonisch proberen te contacteren helaas te vergeefs.

Wij betreuren het dat u geen orderbevestiging heeft mogen ontvangen noch een ordernummer. Na controle is gebleken dat uw bestelling op maandag 10 mei is geleverd.

Namens Tommy Teleshopping wensen wij u veel plezier met uw aankoop.

Met vriendelijke groet,

Team Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door natasja-degeest@live.be