Klacht: Niets schulldig-geld weg

op 23 september 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte, vandaag 23/09/2017 is 60euro weggenomen van mijn rekening! Mededeling JuicePlus-BE093376 zonder dat ik heb iets besteld of dat ik schuldig ben. Ik weer niet wat dat is?! Ik verwacht mijn geld terug!
Dank u

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 25 september 2017 om 13:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

25-Sept-2017 De heer, mevrouw Segan per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Biljana1912