Klacht: Niets ontvangen en toch deurwaarder

op 21 december 2017 over Shop and Fly in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27 juli 2016 ben ik gebeld door shop and fly. Ik vond de aanbieding die in rap tempo verteld werd interessant. Heb toestemming gegeven om E.e.a. op te sturen.
Nooit iets ontvangen.
Op 20 december 2017 wordt ik gebeld door deurwaarder om €117,- over te maken.
Aan deze persoon uitgelegd dat ik nooit iets ontvangen heb.
Volgens deze meneer kon dat niet, anders zou er geen deurwaarder ingezet worden door shop and fly.
Ik heb de sommatie gekregen het bedrag over te maken volgens de instructie die per sms is verzonden. Het rekening nummer NL 53BUNQ2205661450 t.n.v. Onlinewebstore B.V. En de link www.goo.gl/ uqmokd
Wat kan ik ondernemen om dit bedrag niet te hoeven betalen.

Gewenste Oplossing:

Ik heb niets ontvangen en wil uit het register van shop and fly verwijderd worden.
Het lijkt mij redelijk dat ik niets betaal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shop and Fly

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shop and Fly nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ellen van Aarst