Klacht: niets ontvangen en niets willen ontvangen

op 22 december 2017 over Shop and Fly in de categorie Reclame

enige tid geleden ben ik, denk ik gebeld door shop and fly.
k vond de aanbieding die in rap tempo verteld werd interessant, maar gaf al erndtig ziek te zijn, dan was het juist goed om even op reis te gaan H
eb toestemming gegeven om E.e.a. , eesrst nadere informatieop te sturen, niets ontvangen, kwam goed uit, kan toch niet gaan.
Nooit iets ontvangen.
Op 20 december 2017 wordt ik gebeld door deurwaarder om €117,- over te maken.
Aan deze persoon uitgelegd dat ik nooit iets ontvangen heb.
Volgens deze meneer kon dat niet, anders zou er geen deurwaarder ingezet worden door shop and fly.
Ik heb de sommatie gekregen het bedrag over te maken volgens de instructie die per sms is verzonden. Het rekening nummer NL 53BUNQ2205661450 t.n.v. Onlinewebstore B.V. En de link www.goo.gl/ uqmokd via een mail.
Daarmee naar politie gegaan, vind dit niet betrouwbaar, wordt nader uitgezocht, evenzo via hen een melding bij Radar/consumentenbond.

Wat kan ik ondernemen om dit bedrag niet te hoeven betalen én niet meer door hen lastig gevallen te worden.
“Bel me niet register” kan niets doen, omdat ik óude klant ben van hen, blokkade geldt alleen voor nieuwe aanmeldingen.
Ook dat zal nader worden onderzocht.

Ik heb niets ontvangen en wil uit het register van shop and fly verwijderd worden.
Het lijkt mij redelijk dat ik niets betaal.

geen betalingen voor iets wat ik niet gekregen heb of wil krijgen of waarvan ik na mijn herseninfarct geen gebruik kán maken

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shop and Fly

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shop and Fly nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wbcamoenie