Klacht: Niets ontvangen december 2016 besteld

op 29 april 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb eind december bestelling gedaan wel betaald nu is het april en nog steeds niets. Was toch bijna 25 Euro.

Gewenste Oplossing:

Wil graag contact met mini in the box

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

3 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht Linda van der linden

3 maanden geleden - 1612222326243431 dat is het nummer van de bestelling. Met vriendelijke groet Linda van der linden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 29 april 2017 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Linda Van der Linden,

Onze verontschuldigingen voor de vertraging van uw zending.

Voor zover wij weten, worden niet-bezorgde pakketten ongeveer twee weken bewaard door het postkantoor. Wij verzoeken u contact op te nemen met uw postkantoor en te verwijzen naar uw zendingnummer SYLLT41475322 en naam, zodat mogelijk een alternatieve aflever- of ophaaldatum kan worden afgesproken.

Netherlands: 0900-0570/(+31 20) 587 3412

Mocht u uw zending echter niet kunnen achterhalen, neem dan opnieuw contact met ons op. We kunnen dan direct een [herzending] of [terugbetaling] voor u regelen.

Bedankt voor uw begrip en medewerking

Met vriendelijke groet,
Silvia
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Linda van der linden