Klacht: Niets ontvangen december 2016 besteld

op 29 april 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Heb eind december bestelling gedaan wel betaald nu is het april en nog steeds niets. Was toch bijna 25 Euro.

Wil graag contact met mini in the box

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

3 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht Linda van der linden

3 maanden geleden - 1612222326243431 dat is het nummer van de bestelling. Met vriendelijke groet Linda van der linden

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 29 april 2017 om 11:10 geantwoord

Beste Linda Van der Linden,

Onze verontschuldigingen voor de vertraging van uw zending.

Voor zover wij weten, worden niet-bezorgde pakketten ongeveer twee weken bewaard door het postkantoor. Wij verzoeken u contact op te nemen met uw postkantoor en te verwijzen naar uw zendingnummer SYLLT41475322 en naam, zodat mogelijk een alternatieve aflever- of ophaaldatum kan worden afgesproken.

Netherlands: 0900-0570/(+31 20) 587 3412

Mocht u uw zending echter niet kunnen achterhalen, neem dan opnieuw contact met ons op. We kunnen dan direct een [herzending] of [terugbetaling] voor u regelen.

Bedankt voor uw begrip en medewerking

Silvia
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Linda van der linden